28 Mart 2014 Cuma


ISPANAK EŞLİĞİNDE BONFİLE
 

Arkadaşlar; ben bu yemeği bir restoranda yedim. Hoşuma gitti. Birkaç ufak değişiklikten sonra kendi sınıfımda da yaptım, arkadaşların çok hoşuna gitti. Ben bu yemeği sunum yaparken yanında lavaş ekmekte ikram ediyorum. Son derece doyurucu ve göze hitap eden bir yemek. Afiyet olsun:)))




 Malzemeler:
 
 
4 Dilim Dana Bonfile
1 Demet Ispanak
1 Adet Soğan
2 Adet Domates
1 Adet Yeşil Biber(Amerikan biberi)
1 Adet Sarı Biber( Amerikan biberi)
1 Adet Kırmızı Biber (Amerikan Biberi)
Sebze çeşnisi, tuz, karabiber
3-4 diş  sarmısak

2 kaşık yoğurt
2 adet patates (çeşni ve zeytinyağı ile harmanlayıp 1 saat dindendir, 200 c pişir)
3 yemek kaşığı sıvı yağ

Hazırlanışı:

İnce ince doğranan kuru soğanlar ve sarımsak sıvı yağda kavrulur,
Ispanak ilave edilir ve kavurmaya devam edilir,
Tuz, karabiber ve sebze çeşnisi ile tatlandırılır, 
Hazırlanan harç servis tabağına alınır,
Ayrı bir tavada jülien doğranmış dana bonfile sıvı yağda 4 dakika pişirilir, 
Önceden hazırlanan renkli biberler ilave edilir,
Kavrulan etler ıspanak harcının üzerine konur,
Süzme yoğurt ve elma dilim patates ile servis edilir.


AFİYET OLSUN :)
 
    


Hiç yorum yok: